Stoppa upp handen i röva och flyg till månen!

Dagen började bra sovmorgon och allt var frid och fröjd, mediakunskap, arbetsmiljö och säkerhet och sedan historia. Vi fick reda på vad vi fick på våra uppsatser på vardagshistorian och jag fick IG:O varför jo för att jag inte har skrivit med mina egna ord, men det har jag har ta mig fan suttit och skrivit om var enda mening och jag har aldrig plankat i hela mitt liv så varför i hela världen skulle jag  göra det nu? VA!? jag blir så galen jag fattar inte. Jag ska tydligen skriva om allt ihop men det tänker jag fan inte göra det är mina egna ord och jag skulle ha gjort det som daniel sa fråga hur hon skulle ha skrivit då för jag blir så jävla förbannad på lärare som inte orkar gå igenom elevernas texter själva för att kolla om man har skrivit med sina egna ord eller inte. Hade med mig Money till sandra idag eftersom vi ska lägga trettio kroner var till "festen" imorgon och jag kände att jag behövde piggas upp efter mitt IG. FESTIS OCH BREIJK gjorde susenXD Sedan webbdesign orkade inte arbeta utan gjorde annatXD Tog bussen hem. Ska kolla på mer kläder på internet, jag längtar tills jag får mina MONEYXD

XOXO

Jävla företag..

Idag började dagen med att jag vaknade halv 6 och kunde verkligen inte somna om, gick upp och kollade på tv. Åt frukost, gjorde iordning mig och gick till bussen. Eftersom jag vaknade så tidigt har jag varit väldigt blåst och dagens ord var VA?XD. Började med mediakomunikation där vi har vårt klimatproject och jag blir förbannad ofta man tackar nej till att maarknadsföra sig i en sådan sak som vi gör, specielt dem stora matkedjorna borde skämmasXD. Sedan var det TEA så tråkigt och det visade jag genom att trycka nålar i min skoXD. SKIT SNYGGT^^ Sedan lunch och Idrott, har inte haft ont i mitt knä på typ en halv vecka men så blev jag "tvingad" att vara med idag så då självklart efter att jag har hoppat första hoppet (trampett) så börjar det verka så jävla mycket i mitt knä. Men jag tänbkte att jaja jag hoppar ett hopp till för att jag ville men då sket de sig då avbröt jag och gjorde andra övningar, jag har haft ont i typ två - tre veckors tid och har sagt att jag ska gå till skolsköterskan men glömmt det, men jag måste verkligen imorgon. Tog bussen hem och har kollat på tv. Nu sitter jag här, ikväll blir det CSI NY :D YAAAAAAAAAAAAY^^.

XOXO//

KUNGEN AV KUNGARXD

Igår så prata jag om creepy tisdag och det var ju för att jag visade hela klassen typ en sida som svarar på alla frågorXD Men det roliga är att det är jag som svarar man gör på ett visst sätt så får man svar. Det är en kul sak som alla kan prova på sina vänner och jag lovar inget är så roligt som att se ens klasskamrater förvånas över att "Peter" vet typ allt. Jag har grundlurat hela typ hela klassen med ett bus som heter Peter Answer och finns på peteranswer.com hur man använder buset finns bl.a på youtubeXD. Men idag på mediakomunikationen så fick några i mp1 reda på sidan men dem kom på hur man gjorde för dem hitta det på internet så jag var tvungen att berätta. No hard feelings hoppas jagXD. Har nog aldrig haft så kul som igår, men jag har gått på det själv en gång men i två timmar typXD. Efter det var det lunch och sedan matte, jobba på sådär. Sedan svenska hände inte så mycket fortsatte med mitt och sedan bar det av hem På bussen så satt det några sjuor bredvid mig typ och det var bl.a tre killar som precis hade kommit in i målbrottet eller nja en hade nog inte det för hans röst var så pipig så det såg inte ut att vara hansXD Och dem andra två asså jag höll på att garva ihjäl mig tänk att jag har pratat så eller jag kan få mina attacker då och då men till och med tjejerna i min klass får det så det är vanligtXD. Hemma kolla jag på tv och sedan lagade jag potatisbullar som blev misslyckade så mamma fick ta över..^^ Det blev inte så gott endå följde ett recept från hemkunskapsboken som mamma hade i skolanXD. Efter maten blev det lite mer tv och sedan förberedde jag tårtan som vi ska smaska på imorgon får då fyller min lillebror år:D. Jag kanske inte kann potatisbullar man jag kan tårtor den här tårtan gör vi varje gång nät någon i min familj fyller typ och den är så god och onyttig så man dör nästan

Trevlig kväll//

Tisdag, SCARY PETER:O

Idag vaknade jag gick till skolan, vår första lektion var engelska det var inte så kul ska forska om engelsktalande länderXD Sedan matte inge vidare har prov på fredag jag klarar av det hoppas jagXD. Sedan svenska förbereder mig för min muntliga redovisning ska som sagt vara lekledare. Kul blir det^^. Sedan lunch, efter det datorkunskap fick sluta tidigare så jag visade Anna, Daniel och Sandra en sida som heter Peter answer och den är kuslig skriver man en fråga så svarar han på den om han känner fört och ibland så tror man verkligen att man är iaktagen eller någeXD Skit äcklig. Sedan satt hela klassen och frågade Peter frågor. JA sedan tog man bussen hem och satte mig här:D Hitta några bildredigeringsprogram som var gratis och liknar Photoshop men Photoshop är bättreXD

Pusshej:D

RSS 2.0