Sussan!?

Idag har det vart nice jag har haft det jätteroligtXD. Började dagen med en sovmorgon och när jag kom till skolan blev det till att sista-minuten-plugga engelska glosorna och jag klarade testet ganska bra eftersom det blev ett korrsordXD. Efter testet fick vi göra en muntlig uppgift där man skulle ta en lapp med en siffra på och sedan läsa från ett pappar där det stod med samma siffror och frågor eller påståenden kanske man ska kalla dem tex name a dengerus jobb och så skulle man på 30 sek komma på så många farliga jobb man kunde på engelska dåXD. Anna fick påståendet wath is bad fore you? och hon missuppfatta den och trodde att det gällde henne fast det gällde vad som är dåligt för dig i allmänhet så hon rabblar upp suger, alcohol och sedan sa hon sun. Eric som var i våran grupp missuppfattade vad hon sa och frågade:
SA DU SUSSAN?:O
Läraren som satt vid vårt bord den stunden börjar gapskatta tillsammans med mig och Anna. Sedan hade vi arbetsmiljö och säkerhet behöver inte gå in på detaljer men vi skulle svara på frågobrev typXD. Lunch oxh sedan historia, då jag verkligen jobbade för första gången jag försökte leta reda på min släkt på internet fast där fanns dem inte jag får fortsätta leta någonannanstansXD. Sista lektionen var webbdesign. Tog bussen ner på stan med Nadja och Jennifer som försökte hjälpa mig med en födelsedagspresentXD. Just ja när vi gick på stan frågade jag Nadja vad hon gilla för godis och då gick vi förbi en tant som började skratta som en tok när jag sa sa så. Jag och Jennifer börjar skratta också innan vi inser att det inte var till mig hon skrattaXD. Nadja var som vanligt inte vid medvetandet och frågade vad vi skratta åtXD.
Sedan gick jag hem, jag har kollat på tv, fixat ett grafisk tryck till en t-shirt, frågat mamma om jag fick gå på peace and love fast det får jag nog inte pluss att jag inte har råd:(
Peace out //

RSS 2.0