FREDAG SNart LOOOOOOOOOOV!

Idag är det så sagt snart lov. YES kommer bli skönt och roligt, ska vara med bröderma och PEter några dagar, sedan blire tråk hemma och skriva klart fakta uppsatsen till historian om reklam och propaganda. Tog bussen till skolan, började med webbdesign och nu har jag sett alla perter på Disastermovie asså den är ju inte så bra men Epic movie är sämreXD. Idag fick jag med mig bilderna också^^. Matte sedan Svenska. Blev klar med faktauppsatsen på kost och självkänsla SÅ SKÖÖÖNT:D. Den blev bra också. Sedan roliga lunchenXD, vi satt och pratade sedan så fick jag en mening i huvudet och var tvungen att använda den så så här blev den konversationen.
Christoffer: Min juice är slut. Det här är ju en knivigsituation. sa jag och lyfta upp kniven.
Moa: Pepper peppar (petar på en pepparkaksbit), tar i trä(knackar på bordet).
Christoffer: Vafan gafflar du om? och höll upp gaffeln.
Moa: Du är ju kungen av ordvitsar^^
Christoffer: Det är ju glasklart avslutar jag med och höll upp glasetXD
Det var kul, det hände lite mellan kunden av ordvitsar och glasklart men det har ju inte med saken att göra så;D. Sedan idrott AROBICS eller ja det liknade mer en långsam Spice Girl videoXD. I alla fall i början i alla fallXD EEEHHHXD. Tog bussen hem men en skrattande Anna, Eric och Annas vän Tomas^^. När Eric och jag gick hem så frågade jag Eric typ vad han skulle göra på lovet. Eftersom jag redan viste vad han skulle göra så vet jag inte varför jag fråga men sak sammaXD. Jag hade min hörlur i höger öra och Eric gick på höger sida om mig. Han pratar på om vad han ska göra på lovet men jag går i mina egna tankar. Sedan hörde jag.
Eric: Therese och Amanda nakna.
Christoffer: VA?? Jag var tvungen att dubbelkollaXD
Eric: Ska vara med Therese och Amanda någon dag.
Asså jag hörde verkligen fel men sånt är livet, sånt är livet så mycket falskhet bor det här. Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag men aja.
 Släkte min törst med vatten satte mig här och ska snart duscha. Ska snart till pappa och då ska jag instalera PHOTOSHOP på hans dator. YAY WISH ME LUCK.

HEJS SVEJS I LINGONSKOGENXD

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahhahah, det där var riktigt roligt ju :D får ses på lovet va! puss!!

2009-02-13 @ 18:55:21
URL: http://amandaedenas.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Fy fan vad mycket du skriver ;D

2009-02-17 @ 12:11:37
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0