FREDAG:D

Idag vaknade jag som vanligt. duschade och orkade inte platta håret så det fick vara lite halvlockigtXD trode det skulle vara lockigare men tur så var det inte detXD. Började med Webbdesign och bilderna jag gjorde igår dit  blev jag inte färdiga med så skulle fortsätta i skolan fast deras photoshop tar intte mitt photoshop formatXD så det blev en timme till förstörd med spelXD. Sedan klassråd hur onödigt som helst menmnen. Sedan ett kosrt Casablanca möte innan matten. Roligt:D. På matten så satt jag med ryggen mot tavlan då våran lärare skulle ha genomgång och då fick jag skäll för att jag inte lyssnade/kollade fast jag inte behöver för jag har redan gjort den där skiten, och mitt under lektionen då han var vid mig och Daniel så sa eller gjorde Daniel något så jag fnissade till och då härmar den läraren mig:O. Asså han e helst sjuk och det e inte bara jag som tyckerXD. Sedan svenska läsning och en lek. Lunch sedan idrott, steppupp och avslappnng och sedan  tränade jag på Natilus:D och efter det som en avslutning tog jag en rask promenad hemXD. Nu sitter jag här ska snart duscha om jag orkar men det gör jagXD. Sedan blire svenska uppsats.

Fram till kvällen blir det Eureka - 20,00 och sedan HJÄLP-21,30:D

Pusshejs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0