Jag ÄR grymm^^

Idag vaknade jagmed en illamående känsla trodde jag skulle spy men det gjorde jag inte som tur varXD. När jag skulle äta frukost räkade jag tappa det första fatet jag tog så då viste jag att det här inte var min dagXD. Tog bussen till skolan, först mediakomunikation där vi ska vara med i en tävling som heter MILJÖKAMPEN YAAAAYXD. Vi fick kolla på en film om inuiter på grönlad som får sina hem förstörda och deras säljakt går sämre när isen smälter. TRÅKIGT. Sedan tea fortsatte jobba med min vitmålade väggXD den var vit med gråa fläckar här och var eftersom grundlagret var en tjock dyrare färg och den andra jag använt är tunnare och billigareXD. Gissa vilken super klass som kommer med i tidningen??:D jo min^^, k-kurriren var på våran lektion och intervjua några och tog bilderXD typ hundra bilder på mig när jag står och rollar en vägg vit, och vad har jag på mig, jo en blå soppsäckXD. Vårmodet 2009XD. Sedan lunch och sedan idrott, vi spelade basket och jag, sandra, pernilla och anna var i samma lag och jag kan bara säga att jag ägde:D gjorde 6 mål av 12:D. Vi vann båda matcherna med 6-3 tror jag^^. Körde slut på mig själv^^ Sedan blev det att ta bussen hem, åt och somnade sedan på soffan vaknade med huvudvärk, ont i vänstra knät och trött i hela kroppen^^.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0