Onsdag FUCKING JÄVLA SHIT ON OFF!!

Dagen börjademed att jag stod ute och väntade på bröderna och Peter, men när dem kommer runt hörnet så är det bara två cilluetter som kommer och båda långa så jag trodde att eric var sjuk eller försenad och klockan var mycket så om han var försenad så hade jag inte hunnit vänta på honnomXD men han var sjuk:/. Kom till skolan, vi började men mediakommunikation/projectarbete då vi började prata om reklam för att vi ska göra affischer till bökerna vi har gjort video bokrecensionerna om och då började det pirra i hela kroppen eftersom det innebar att vi skulle Photoshopa och då tänkte jag MVG!! IT'S MY TIME TO SHINE, PEOPLE^^. Men sedan började en av våra lärare prata om att den skulle vara i A2XD och att vi skulle klippa och klistra. Så då sprack hela min vision för man kan bara skriva ut i A3 i skolan som högstXD. Men man får då Photoshoppa vissa delar. Men jag kan säga en liten detalj ur min vision. Eric = Harry Potter. Det är bara kanske om han vill. Sedan lunch då jag ringer On Off och frågar om min mobil har kommit. Det hade den inte, "vi får inga leveranser på onsdagar" sa han jag pratade med. Då tänkte jag men varför säger då han vi köpte mobilen av. "Den kommer senast tis eller onsdag, men den finns här garanterat på onsdag" fyfan säger jag bara, varför kan inte allt bara gå som man vill. Matten rullade på som vanligt därefter. Sedan svenska då vi typ fick jobba var vi villeXD Det var iallafall ingen återsamling. Så Sandra och jag tog bussen till stan. Sedan gick jag hem. Efter en halvtimme gick jag hem till min moster för hon fyller år idag. Åt smörgåstårta och typ en kladdkaka men röda vinbär. Det var MUMS MUMS. Var där till halv sju. NU sitter jag här ska snart öva till den muntliga redovisningen om Hälsa (kost, träning, alkohol), då jag ska prata om kost. Men vi har sovmorrgon till klockan 10,45. WOHOOOOO!! Då vi börjar med redovisningen och sedan lunchXD. Efter skolan ska jag hämta min mobil för då måste den ha kommit!!

Ha det bra alla mina trogna läsareXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0