Onsdag^^

Idag valnade jag, åt frukost och gjorde iordning mig, det blev ingen EMO-lugg idagXD. Jag gvik till busshålsplatsen al by my selfXD för bröderna pluss Peter aldrig kom typXD. Åkte med bussen och klas varför jag inte sätter mig bredvid dig är för att ci inte har så mycket att prata om men det har du klas, peter och claesXD. Kom till skolan första lektionen var projektarbete eller vad heter den lektionen egentligen?^^. Vi blev inte klara med våran affisch itid men den blev en utav dem snyggaste:D tycker jag. Efter alla hade gått fick vi fixa lite till med den. Sedan slutade vi för dagen. SKÖÖÖÖÖÖNT:D men jag behövde ha haft Svenska lektionen men kunde ändå inte skriva vart jag hittat min fakta för jag vet inte vad boken heterXD. Kom hem, somnade på soffan och nu sitter jag vid datorn och ska snart jobba.

Dagens mening: Ibland nehöver man inte säga något alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0