Skriv en rubrik här.

Idag har dagen inte vert så jätterolig den brukar kunna vara roligare^^ Först på projectarbetstimmen så fick vi reda på vad våra lärare tyckte om våra boktipps. Min grupp var först (Jag, Eric, Anna och Cornelia) Dem tyckte att våran Harry Potter och Dötsrelikerna boktips blev jättebra och var bland deras favoriter:D. Eftersom idéen var min så tar jag åt mig äran för det:D NE jag skoja bara det var min idéen men jag kunde nog inte ha utfört den utan rästen av gruppen^^. Vårat andra boktips The Dirt med Mötley Crue var också bra tyckte dem. Lite skakiigt eftersom vi inte hade stativ men jag tyckte att det passade^^. Sedan var det TEA (Scenografi) som var inte så kul eftersom våran lärare blev nog lite arg när jag ville byta grupp. Men jag kan inte måla en bit tyg så att det ser ut som att det är djupXD och jag kan inte måla blommor heller. Så jag fick grundmåla väggar istället^^. Jag målade på och Eric, Jag och Anna pratade om olika saker, bland annat religon, och tillslut komm vi till den viktiska punkten av allt vad är meningen med livet. Det är egentligen upp till var och en så det är svårt att svara på men jag skulle säga såär och jag sa så också då. MENINGEN MED LIVET ÄR ATT LEVA. Då menar jag inte födas, bli gammal och sedan döm utan att man ska leva sitt liv fullt ut och uppfylla så många drömmar man kan, man har lkanske bara ett liv. Sedan kom vi inte på att människpr också är djur och Eric sa någonting såhär: Men vi människor är ju mer utvecklade, för vi har hjärnor och jag skriker ut så du menar att djur inte har några hjärnor och föll på golvet på alla fyraXD Dem som höll på att göra köttätande blommor kollade på mig och brast ut i skrattXD Sedan lunch åt två knäckemackor för ett fläskgrytan smaka BLÄÄÄ. Vilket jag inte skulle ha gjort kommer till varför om en liten stund. Sedan satt vi vid våra skåpXD. Ja det är vi som har dem mobbade skåpen vid cafeterian typXD. Vi satt och pratade och hade kul åt saker som Daniel är trött i munnen, Eric har ont i rumpan och att jag har ont i hörat. Inget stämde men det var kul av en anledning. Vi är inte lite perversaXD Sedan idrott. Hoppade studsmatta och spelade innebandy. Jag började med att hoppa, det var kul ända tills jag skulle försöka landa på rygg och ställa mig upp. Det gick inte så jag studsa på rygg längs med denXD. Försökte igen skulle jag inte ha gjort för nu svalde jag nästan tungan eller nåt för när jag klev av hade jag lite svårt att andas och var yr som sedan ledde till illamående. Innebandy sedan skitkul. Jag gjorde det första målet avv alla fast jag hade klubban åt fel håll. Sedan gjorde jag så det blev 2-2. Fast vi förlorade med 4-2. Fast jag gjorde två mål trotts att jag suger på innebandy och jag mådde illa. Jag råkade skjuta bollen ganska hårt på Pernillas arm också. Det var ju självklar inte med meningen fast jag brukar göra illa folk fast inte med flitXD. Slutade, tog bussen hem somnade på soffan i typ en timme, gick och duscha och nu sitter jag här:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0