Social^^

Idag vaknade jag och väntade tills Amanda skulle höra av sig:D. Vilket var runt ett. Fast dem skulle fira hennes mamma en liten stund så jag fick komma tre:D. Gick dit. Var social ett tag, pratade om massa. Sen blev klockan fem eller något då fick jag våfflor med grädde och drottningsylt. MUMS MUMS. Sedan blev det mer prat, kel och bus med katterna. Jag fick en bitch slap av Nizze rakt i fejanXD. Tur så var det inga klor. Hennes katter har väldigt udda personligheter och dem har alla fot och sko fetischXD. Söta var dem ialalfall^^. Vi sms:a lite med Päron också^^. HAHAXD. Lyssnade på några röstklipp från Eric. "Maroco Maroco"XD. Sedan blev det Köttbullar (Egenrullade kan inte skriva hemmagjorda för jag tror inte att dem har slakatat en ko och malt köttet självaXD), potatis, sås och hembakat bröd som Amandas mamam tydligen hunnit bakat mellan våfflorna och köttbullarna^^. Då var klokan runta halv nio sedan hörde jag att Trollkarlens hemligheter skulle börja och då gick jag hem^^. Fast just nu så tittar jag inte på det har ingen ork till det. Just det det är snöstorm ute kunde knappt se något när jag gick hem.

Det var kul Amanda att bara prata^^ tack för våfflorna och köttbullarna också.

OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Eric

Ni verkade ha det trevligt! Vilka röstklipp var det du pratade om egentligen? höhö x) va snackade ni om då? hehe :P

2009-02-08 @ 23:12:06
Postat av: Amanda! vem annars?

det var riktigt trevligt! var så lite så :D får göras om tycker jag! :D

2009-02-08 @ 23:53:44
URL: http://amandaedenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0