SOFTISH^^

Idag började jag skolan 9,35 med matte. Det var kul för vi hittade kluringar att göra^^. Dem var kluriga> <. Men jag klarade av dem:D. Sedan Svenska och vi ska ha en muntligt framträdande på något sett och Stoffe valde LEKLEDARE:D YAAAAYXD. Studievägledaren kom på svenskan också och vi ska välja inviduellt val till andra ring^^. Jag kan inte välja mellan design, fotto a eller sceniskt framträdande (eller vad det stodXD). Jag vill ha fotto så jag kan photoshopa, men teater verkar roligt med och design också. This is a hard schoiceXD Slutade efter svenskan 11,45, åt innan jag tog mig hem^^. När jag kom hem satte jag mig vid datorn ladda ner lite musik och sedan började jag med historian. TRÅÅÅÅKXD

Nu ska jag fortsätta skriva :/ pusshej

Kommentarer
Postat av: =)

difficult choice* :) ville bara rätta lite.

2009-02-24 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0