Sundays is kind of boring..

Idag har jag vaknat typ runt samma tid igen. Kollade på filmer igenXD

Your Mine and Ours -  är en familjekomedi som handlar om två olika familjer. Dem ena är familjen Bradsley som består av 8 barn och deras pappa Frank. Familjen North 10 barn och mamman Helen. Helen och Frank gifter sig och dem två familjerna blir en stor. Den här filmen handlar om en stor familjelycka. Det öppstår problem på vägen innan dem blir en fulländad och lycklig familj. Den här filmen har sina roliga stunder och om man gillar filmerna Fullt Hus så gillar man den här.

Deuce Bigalow European Gigolo - Dne här filmen handlar om Deuce en prostiduerad som har lagt det yrket bakom sig men då hans fru dör återgår han till sitt gamla jobb fast i Amsterdam. Där det pågår ett antal mord på manliga prostituerade. Dueces vän och pimp blir anklagad för morden och han vill finna den riktiga mördaren för att rentvå hans vän/pimps namn. Den här filmen är humoristisk på sitt egna vis, gillar man American Pie så gillar man den här. Duece Bigalow spelas av komikern Rob Schneider. Den här filmer är värd att ses.

50 First Dates -  Handlar om en en vätrinär Henry Roth (Adam Sandler),  som jobbar på aquariumet på Hawaii. Då han en dag träffar Lucy Whitmore (Drew Barrymore), som har förlorat sitt kortidsminne och varje dag är den samma, i ett år har hennes bror och pappa återspeglad faderns födelsedag. Men sen kommer Henry in i bilden och blir föälskad i Lucy. Denna romatiska komedi har jag sett väldigt många gånger, kan se den fler gånger också. Man kan bara inte låta lendet skina upp då man ser Adam Sandlar spela Henry Roth då han föröker att få Lucy kär i honom varje dag. Har ni inte sett den så ska ni se den.

Alla dem här filmerna hade pappa köpt i kina när han var där för ett par år sedan, dem var på engelska men ingen svensk text, lite knepigt i början att hänga med men sedan var det som om enelska var det enda språk jag kände till.

Nu har jag åkt hem till mamma och min lillebror har precis kommit hem. Jag ska snart in i duschen och sedan ska jag nog försöka skriva lite på Arbetsmiljö och Säkerhet uppsatsen och ikväll blire tv:n som gäller. Marlin 18.45, Snillen Snackar 20.30 och Trolkarlens hemligheter 21.00 mellan programen sitter jag nog vid datorn.

På återseende^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0