Torsdag^^

Idag hade vi sovmorgon till klockan 10,45 SKÖÖÖNT^^. Vaknade runta halv 9 och hade lock för båda öronen:S fett jobbigt trode dem skulle gå över men det gjorde det inte. Kom till skolan men mina lock och våran första lektion var arbetsmiljö och säkerhet:/ Muntlig redovisning. Min grupp började och det gick inge vidare för  mig hade två a fyran med tekenstorlek på 12 och när vi tränade innan hade jag förkortat det jag skulle säga med helften och sedan när jag stod där framme och redovisa så blev jag så jävla nervös att jag förkorta texten med helften igenXD Sedan var det lunch, och så ringde jag On Off. "Vi har inte fått in dem än, med den finns hoss våran leverantör , prova ring imorrn eftermiddag.". SUCK!!. Sedan historia gjorde framsidan fast jag inte ens har börjat skriva på textenXD Sedan var det Webbdesign. Gjorde jag inte heller så mycket för jag har tappat lusten totaltXD vill ha foto istället!! Tog bussen hem och då ser jag mammas sms Din telefon har kommit nu. WOHOOOOO!!. Åkte och hämta mobilen. Fixa oxh trixa med den och nu läggger jag in låtar på den^^. Nu ska jag se Halv 8 hoss mig och sedan fixa lite till webbdesignen och sedan blir det criminal minds^^

Pusshej:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0