Även jag

Så nu har det även blivit dags för mig att börja blogga. Jag tycker att jag skriver för mycket på varje inlägg på bildagboken vilket leder till att jag sitter här och skriver nu.

I helgen har jag inte gjort mycket alls, åkte hem till pappa i fredags och slöade. Kollade Hairspray för andra gången, vilket betyder att jag tycker den är bra. Låtarna som dem sjunger fastnar i huvudet och man glömmer dem inte så lätt. Sedan blev det två avsnitt av Stargate Atlantis, ni undrar säkert hur jag kan kolla på det men jag tycker det är bra och väldigt spännande.
På lördagen hade jag tråkigt jag kollade på Arn tempelriddaren, har sett den förut och den är sådär väldigt bra för att vara en svensk film men ganska medelmåttig om man gemför med utländska filmer. Frammåt kvällen blev det körslaget^^. Jag säger bara tack så mkt den värstaste låten som finns spelas, jag hatar värkligen jag vill leva a la dolce vitaXD och sedan åker Robert ut vilket är konstigt eftersom han var bäst, pappa tror att det var en fejkad utröstning eftersom Robert ska till Kina:/ aja.
Söndagen spenderade jag inte framför tv för den slutade funkaXD så då rensade jag pappas dator vilket var mindre roligtXD Mamma hämtade mig vil två eller ja hon skulle hämta mig vid två hon kom halv tvåXD sedan har jag suttit framför min egna dator och gjort om bilder^^

Ha det!

Kommentarer
Postat av: EricNord

Jadu Stoffe din första blogg, vi får se hur det går^^ ha det Eric

2009-01-18 @ 20:48:30
Postat av: Daniel

Yooo... :P

2009-01-20 @ 12:37:49
URL: http://daniel603.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0