Skolan igen :( :)

Idag var det skola igen då det är ju både negativt och posetivt, måndagar är inte så roligt men det är kul att träffa alla igen^^. Blev klara med det jobbiga boktipset idag men då går det inte att föra över till ett kamarebandXD Man får ju tuppjuck på den där skitenXD Sandra, Daniel, Janna, Beatrice och Sara blev ju klara förra gången så dem fick göra vad dem ville så dem gjorde en reklambild till Sony Ericsson med hjälp av Photoshop:( det ville jag ju också göra^^ Men jag fick hjälpa dem^^ så jag var med på ett hörnXD Men dem behövde hjälp av en lärare så först kom Svenn men han kunde inte hjälpa och då kom Lars-Åke och då sa:
Svenn: Nu kommer proffset.
Jag: Men jag har ju varit här hela tiden!!

Jag tyckte det var roligt och Svenn okcså synd bara att ingen annan hörde på^^. Sedan blev det THEA eller Scenografi som det borde hetaXD. Lärarn var hemma pga vårdat barn så det blev självstendigt arbeta och det var typ halva klassen som var där och arbetade i typ 40 min sen gick vi och åtXD Idrott sedan:D Jag börjar gilla idrotten mer och mer^^ Idag var det halva timmen badminton och andra halvan trampets även fast det är kul att hoppa och sätta sig ner och snurra runt i 180 grader när man hoppar upp igen så skrattade jag mycket mer under badmintonenXD Det var jag och Sandra mot Eric och Sara. Vilka lag asså den ena var semre än den andre. En viss person slog i golvet och i nätet två gånger, behöver ju inte nämna några namn dem som var med vet ju vemXD Tog bussen hem fikade, med mormor, morfar, mamma, pontus och moster gott vare^^. Fick en svartvit bild av momor som jag gjorde om men det var hur dålig kvallitet som helst så det blev inge bra^^. När dem hade åkt fick jag en sådan huvudverk att jag var tvungen att lägga mig ner och vila^^ Men bara för ett tag för sen gjorde jag om en bild åt Sara^^. Nu sitter jag här och chattar^^

Puss i jumsken^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0