Släkten Gren-Nordström

Dagen började inte så soft, vaknade 20 minuter för sent trodde inte att jag skulle hinna duscha men mamma kunde skutsa mig till skolan så jag han med det^^. Första lektionen var engelska, den var soft för vi gjorde inte så mkt. Arbetsmiljö och Aäkerhet sedan då, jag sofia och tobias jobbar i grupp med att skriva ta rade på fakta om Hälsa(kost, träning, alkohol) inom arbetslivet, med den faktan ska vi sedan redovisa för klassen och skriva en varsin uppsats. Vi jobbade på bra eller inte, satt och pratade typ hela tiden men det var nice att umgås med personer jag inte egentligen inte umgås med^^. Historia sedan, det var saft som det alltid är man behöver inte jobba eller leta information för det gör våran lärare åt ossXD så vi som satt där inne i klassrummet blev helt plötsligt släkt med varandra:O ett släkträd kommer här nedanför^^. Hade sedan webbdesign, det var inte så kul hade inte så mkt att göra eftersom jag glömde minneskortet hemmaXDFick reda på att det var sovmorron imorn med för att webbdesignen imorgon var inställd. Då har jag haft sovmorron tre gånger den här veckan^^ två pga håltimme^^ det är soft men stör rutinernaXD Kom häm och hittar en påse Aloha polly på mitt databord:O.


På återseende^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0