Slekten "Segqvist"^^ Grattis farmor

Idag vaknade jag runt halv 10 och fik panik för jag hade glömt bort när det var jag skulle till farmorXD Trodde det var 2 men jag fick reda på att det var kvart i ett jag skulle dit^^ Jag vet att det är ändå ganska mkt tid att göra sig i ordning på fast jag brukar inte vara så snabb på att börja fixa mig men jag e snabb på att fixa mig, men det e just det där börjaXD Gick till farmor hjälpte henne med tårtan vilket var en marengtårta lika stor som en bakplåt och det var två lager så det blev ganska mkt kvar eftersom det var mättandeXD När alla hade kommit så fikade vi. Det var gott men jag vet inte hur mkt socker det var i allting med min yngsta kusin som går i trean fick iallafall en rejäl sockerkick. Det vi hade att fika på var bullar med glasyr på, sådanna dubbla kex med choklad imellan, fransk pepparkaka(pepparkakas deg med nötter i så gott^^), mandelmassa med hasselnöt sedan blev det marengtårtan med grädde och jordgubbar. Den var jättegod och sedan blev det godis, chips och ostbågar sedan kan vi toppa allting med massor av läskXD Jag var där till halv fem och hade det roligt^^.
När alla siter tysta efter att min yngsta kussin sagt någe dumt.
Jill (Näst älds): Vad tänker alla på??
Magnus och Bengt (farbröder): MM!!
Asså vi har det jämt så kul när vi ses och vi kussiner blir ganska lätt bortglömda av dem vuxna. Dem satt och pratade om Lets Dance och att Maxi har byggt ut har sa dem tre gånger och min pappa berättade att det hade varit inbott på sjukhuset fem gånger innan han gav sigXD Jag kan säga såhär att det märks var vi kussiner har fått våran sega sida ifrånXD
Nu sitter man här och tråkar igenXD Skolan imorrn jag säger bara BAAAAAAAH!! Jag vill ha sportlov nu!!

Qapla' // Christoffer^^

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah, våran släkt är så jävla rolig! XD

2009-01-27 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0