The AnimalS^^

Idag har det inte hänt så mkt specielltXD Vaknade, åkte till skolan då vi hade mediakunskap, där vi blev klara med det andra boktipdet men inte det förstaXD Matte sedan jag och Danne är ett as bra team då jag inte fattar fattar han och tvärt omXD Sedan var det svenska vi började lektionen med 14 elever några hade redan tagit bussen, efter fem minuter stack hälften för att vi inte behövde jobba i skolanXD Då var det bara jag, anna, cornelia, daniel, eric, sandra och sara kvar^^ Sandra fick tråkigt och frågade alla vad dem ville vara för djurXD Sedan slutade vi och tog fem över tre bussen, sedan har jag suttit här och utvecklat en header till Daniels blogg^^

"Ett alfabet är en förnulig sak,
som börjar i början och slutar där bak.
Det börjar med A och slutar med Ö,
nu ska jag fara adjöken adjö"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0