Your eyes shining like a starlight night..

Idag har dagen vart soft hade ju sovmorgon igen^^. Började med matte det var sådär fattade inget väldigt konstiga uppgifter. Svenska sedan gjorde inget specieltXD Idrott då spelade vi lacross (stavning??XD) det var faktist kul^^. SLutade tio i 2 och tro det eller ej men Eric byte faktist om snabbt idag så vi an med bussenXD. Fast det blev trångt jag stog längst bak där det satt en massa fjortisar(yngre människor) och pratade och det var pinsamt för där kommeer jag och ställer mig  gången mellen dem som pratarXD Kom hem och får veta att min mössa har kommit YAY^^

För att fylla ut detta inlägg så kommer jag förjupa mig i min skäkt och jag börjar med dem äldsta.

Eric Nordström : Pensionerad präst och har varit aktiv inom politiken, fortfarade medlem i kristdemokraterna.
Anna Nordström: En föredetting inom musikbranschen, sålde guldplattor tills hon fick sitt heroin och alkoholsproblem.

Jennifer Gren: Butiksägare för stadens ICA.
Moa Gren: Framgångsrik lobbyist för Djurens rätt

Daniel Ljungqvist: Herrmodell för dem flesta tidningar tex. Vogue
Sara Nordström-Ljungqvist: Programledare för Melodifestivalen sedan 2008 då dem bestämde sig för att hålla sig till en programledare.

Christoffer Gren: Arkeolog, har utgrävningar i Egypten.
Sandra Gren: Journalist för Aftonbladet

Cornelia Gren: professionell spelare i damallsvenskan.

Rebecka Ljungqvist: Går i skolan.
Nadja Ljungqvist: Går i skolan.

Beatrice Gren: Femmårs.
Janna Gren: Dagis

På återseende^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

men ofta att jag är en butikssak, din bajzkorv!!!! alla är kooola utom jag!

2009-01-23 @ 18:00:25
Postat av: Sara

Alltså, haaaaaaaaaahahahahahahahahahaha! Jag dör! Helt seriöst! HAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA! Du är fanimej störd! xD

2009-01-23 @ 21:08:21
URL: http://egogiirl.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Tycker det stämmer mycket bra =)

2009-01-23 @ 21:44:53
URL: http://daniel603.blogg.se/
Postat av: Janna

Haha Daniel,fotomodell!

Jag=dagis? :O Trode jag var en överintelligent unge som gick i skolan i för tidig ålder :(

2009-01-25 @ 18:14:02
Postat av: Anonym

men hallå, du snodde min stora dröm!! jag vill oxå vara en arkeolog!!! :(

2009-01-25 @ 22:49:59
URL: http://britamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0